Ingyenes kiszállítás
20.000 Ft felett
|
GLS futárszolgálattal 1 munkanap alatt
Kategóriák
Profil
Kosár
0
Kategóriák
Kategóriák
Keresés
Profil
Kosár
-
Kategóriák
ÚJDONSÁGOK
AKCIÓK
AJÁNDÉKTASAK
DEKORÁCIÓ
ELSŐ JÁTÉKAIM
ÉPÍTŐJÁTÉKOK
IRODAI ESZKÖZÖK
JÁRMŰVEK
JÁTÉKHANGSZEREK
JÁTÉKKONYHA ÉS KELLÉKEI
KÉSZSÉGFEJLESZTŐ JÁTÉKOK
LOGIKAI JÁTÉKOK
NÉPI JÁTÉKOK
ÓVODAI BÚTOROK
PUZZLE ÉS KIRAKÓS
SZABADIDŐ ÉS SPORT
SZEREPJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
ÜZLETEINK
SZÁLLÍTÁS
FIZETÉSI MÓDOK
INTÉZMÉNYEKNEK
TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM
NAGYKERESKEDELEM
BLOG
TÁRSASJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
Előző termék
Következő termék
Állatkarnevál társasjáték
Cikkszám:
4233
Raktáron
9 990
Ft
Fedezze fel modern és izgalmas játékainkat, vásárolja meg termékünket kényelmesen webáruházunkból!
Részletek
Cikkszám
:
4233
Játékosok száma
:
2-4 fő
EAN
:
6934510504502
Házhozszállítás
:
2024.10.07
További adatok
db
Kosárba
Értesítést kérek árcsökkenés esetén
Összehasonlítás
Nyomtat
Ajánlom
Részletek
Adatok
Vélemények
Részletek
Ez a társasjáték 4 fatáblát, 36 db állatfigurát (6 különböző színű állatcsoport, színenként 6 állat) és 2 kockát tartalmaz. Az állatkarnevál szín és formafelismerő lehetőséget nyújt arra, hogy a gyerekek játék közben ismerkedjenek a színekkel és az állatokkal. A játék, különböző szabályok szerint játszható, most ebből szeretnénk néhányat bemutatni. 1. Összeillő formák Csak az állatfigurás kockát használja a játékhoz! A játékosok körbe ülnek, minden játékos kap egy fatáblát. Az első (egyéni megegyezés szerint, például a legfiatalabb) játékos kezdje a játékot és dobjon a kockával. Azt a figurát, amit a kocka mutat, helyezze a saját fatáblájára (színtől függetlenül). Ezután a következő játékos dobjon (óramutató járásával megegyező irányban) és a dobott figurát most Ő helyezze a saját táblájára. Ezt addig játsszák így, amíg a játékosok közül az egyik a saját táblájára az összes (6db) állatfigurát felteszi. Megjegyzés: Ha valaki olyan állatfigurát dob, ami már a táblájára korábban felhelyezett, akkor az a játékos abban a körben nem tud állatot elhelyezni (ő kimarad és a következő játékos dobhat). A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára! (A játékosok számától függően és megegyezés szerint használhatóak különböző színű és számú állatcsoportok. Például 2 játékos esetén használható 2 vagy 3 vagy 4 szett különböző színű állatcsoport, 3 játékos esetén használható 3 vagy 4 vagy 5 szett különböző színű állatcsoport, 4játékos esetén használható 4 vagy 5 vagy 6 szett különböző színű állatcsoport.) 2. Összeillő színek Csak a színes kockát használja a játékhoz! Az előző (1-es pont) szabályokhoz hasonlóan, most a dobott színek szerint helyezze az állatokat a fatáblákra. A játék menete megegyezik az egyes pontban leírtakkal! 3. Összeillő színek és az állatok Most egyszerre használja a játékos a két kockát, amikor dob. A feladat, hogy azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, helyezze a táblájára. Például, ha zöld színt mutat az egyik kocka és lovat mutat a másik kocka, akkor a zöld lovat helyezze a játékos a táblájára. Megjegyzés: Ha már valaki korábban dobott zöld lovat és azt feltette a saját táblájára, akkor ez a játékos ebben a körben kimarad (nem tesz semmit a táblára)! Ha, már korábban dobott a játékos lovat és a tábláján már foglalt ez a hely, akkor ebben a körben kimarad (nem tesz semmit a táblára)! A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára! (A játékosok számától függően és megegyezés szerint használhatóak különböző színű és számú állatcsoportok. Például 2 játékos esetén használható 2 vagy 3 vagy 4 szett különböző színű állatcsoport, 3 játékos esetén használható 3 vagy 4 vagy 5 szett különböző színű állatcsoport, 4játékos esetén használható 4 vagy 5 vagy 6 szett különböző színű állatcsoport.) 4. "Éles szem és gyors kéz" Játék a kockákkal és az állatokkal fatábla nélkül! Tegye félre a fatáblákat! Két kockával, egymás után dobjanak a játékosok (az óramutató járásával megegyezően). Az összes játékos közül, aki először megtalálja azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, felveheti magához. Megjegyzés: Ha olyan állatfigurát vagy színt dob a kockával, amit már más játékos elvitt, akkor ebben a körben senki nem visz állatot és a következő játékos dobhat. A győztes: aki a legtöbb állatfigurát gyűjtötte össze! 5. "Éles szem, gyors kéz és szerencse" Játék a kockákkal és az állatokkal, fatáblával! Minden játékos vegyen magához egy fatábla. A játékban szükség van a kockákra és az összes állatfigurára is. Egymás után dobjanak a két kockával a játékosok. (az óramutató járásával megegyezően) Az összes játékos közül, aki először, leggyorsabban megtalálja azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, felveheti magához. Ha a figurát el tudja helyezni a játékos a tábláján, akkor tartsa meg (tegye a helyére a táblán), ha nem akkor tegye vissza középre a többi állatfigura közé. A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára!
Dobozméret:31,5x4,5x21cm
Játékidő:20perc
Adatok
Kis szám
:
50450
Alapanyag
:
fa
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Hasonló termékek
ÚJDONSÁGOK
AKCIÓK
AJÁNDÉKTASAK
DEKORÁCIÓ
ELSŐ JÁTÉKAIM
ÉPÍTŐJÁTÉKOK
IRODAI ESZKÖZÖK
JÁRMŰVEK
JÁTÉKHANGSZEREK
JÁTÉKKONYHA ÉS KELLÉKEI
KÉSZSÉGFEJLESZTŐ JÁTÉKOK
LOGIKAI JÁTÉKOK
NÉPI JÁTÉKOK
ÓVODAI BÚTOROK
PUZZLE ÉS KIRAKÓS
SZABADIDŐ ÉS SPORT
SZEREPJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
ÜZLETEINK
SZÁLLÍTÁS
FIZETÉSI MÓDOK
INTÉZMÉNYEKNEK
TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM
NAGYKERESKEDELEM
BLOG
Belépés
E-mail
Jelszó
Belép
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszavamat
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az
Adatkezelési tájékoztató
ban talál.
Működéshez szükséges cookie-k
Marketing cookie-k
Analitikai cookie-k
Cookie-k személyre szabáshoz
Beállítások
Elfogadom