Ingyenes kiszállítás
20.000 Ft felett
|
GLS futárszolgálattal 1 munkanap alatt
Kategóriák
Profil
Kosár
0
Kategóriák
Kategóriák
Keresés
Profil
Kosár
-
Kategóriák
ÚJDONSÁGOK
AKCIÓK
AJÁNDÉKTASAK
DEKORÁCIÓ
ELSŐ JÁTÉKAIM
ÉPÍTŐJÁTÉKOK
IRODAI ESZKÖZÖK
JÁRMŰVEK
JÁTÉKHANGSZEREK
JÁTÉKKONYHA ÉS KELLÉKEI
KÉSZSÉGFEJLESZTŐ JÁTÉKOK
LOGIKAI JÁTÉKOK
NÉPI JÁTÉKOK
ÓVODAI BÚTOROK
PUZZLE ÉS KIRAKÓS
SZABADIDŐ ÉS SPORT
SZEREPJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
ÜZLETEINK
SZÁLLÍTÁS
FIZETÉSI MÓDOK
INTÉZMÉNYEKNEK
TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM
NAGYKERESKEDELEM
BLOG
TÁRSASJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
Előző termék
Következő termék
BANG! - A vadnyugat játéka
Cikkszám:
3430
Nincs raktáron
5 990
Ft
Fedezze fel modern és izgalmas játékainkat, vásárolja meg termékünket kényelmesen webáruházunkból!
Részletek
Cikkszám
:
3430
Játékosok száma
:
4-7 fő
EAN
:
5999553688184
További adatok
Nincs raktáron
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Összehasonlítás
Nyomtat
Ajánlom
Részletek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játék tartalma: 110 db kártya, 30 db töltény, 7 db játékostábla, 1 db játékszabály A BANG! igazi western-játék, amelyben egy csapat ravasz bandita és egy elszánt seriff küzd egymással. A seriffet inkognitóban dolgozó seriff-helyettesek segítik, de feltűnik a színen egy renegát is, aki saját céljai eléréséhez ki akarja használni a harcoló feleket! A BANG! kártyajátékban minden játékos egy-egy vadnyugati személy szerepét öltheti magára.A játék céljaMinden játékost más-más cél vezérel. Seriff: leszámolni a banditákkal és a renegáttal a törvény nevében Banditák: le akarják lőni a seriffet, de jutalom fejében nem restek egymásra sem kezet emelni Seriff-helyettesek: a seriffet és a törvényt segítik és védik, akár életük árán is Renegát: a seriff helyére pályázó szerencsevadász, célja a játékban utolsóként életben maradni.Készülj fel!(Az első játék előtt óvatosan távolítsuk el a tölténykártyákat a kartonkeretből!) A játékosok maguk elé vesznek egy-egy játékostáblát (erre kerül a szerepkártya, a karakterkártya, a fegyverek és a töltények). Vegyünk elő a játékosok számának megfelelő számú szerepkártyát, a következő elosztásban: 4 játékos esetén: 1 seriff, 1 renegát, 2 bandita 5 játékos esetén: 1 seriff, 1 renegát, 2 bandita, 1 seriff-helyettes 6 játékos esetén: 1 seriff, 1 renegát, 2 bandita, 1 seriff-helyettes 7 játékos esetén: 1 seriff, 1 renegát, 2 bandita, 1 seriff-helyettes Keverjük meg a szerepkártyákat és osszuk képpel lefelé fordítva egyet-egyet mindegyik játékosnak! A seriff fedje fel kilétét, és fordítsa a lapját képpel felfelé! A többi játékos nézze meg a saját szerepét, de tartsa titokban! Keverjük meg a karakterkártyákat, és osszunk egyet-egyet mindegyik játékosnak, képpel felfelé! A játékosok ekkor bemondják a karakterük nevét, és felolvassák a képességeiket. Mindegyik játékos a karakterkártyán feltüntetett számú töltényt kap, kivéve a seriffet, aki egyel többet; ha a karakterkártya szerint három járna neki, összesen négy illeti meg; ha négy járna öttel játszik. Tegyük vissza a maradék szerepkártyákat, játékostáblákat, töltényeket és karakterkártyákat a dobozba! Keverjük meg a játékkártyákat, és osszunk minden egyes játékosnak annyit, ahány tölténye van! Helyezzük a maradék játékkártyákat lefelé fordítva az asztal közepére; a játék során ebből a pakliból fogunk húzni. Hagyjunk helyet a dobó-pakli számára! Megjegyzés: az első néhány játék alkalmával célszerű lehet egyszerűsített változatot játszani úgy, hogy a játék kezdete előtt eltávolítjuk a pakliból az összes könyvszimbólummal megjelölt lapot.Karakterek Mindegyik western-hősnek van valamilyen különleges képessége, amely egyedivé teszi. A karakterkártya jobb szélén lévő kis sárga töltények száma jelzi, hány életponttal kezdi valaki a játékot, vagyis hányszor kell eltalálni ahhoz, hogy kiessen a játékból. Továbbá a játékosnál lévő töltények száma mutatja meg, hogy hány lap maradhat a kezében a köre végén (a kézben tartott kártyákra vonatkozó megengedett lapszám).A játék meneteA seriff kezdi a játékot. A játékosok az óramutató járásával megegyező sorrendben következnek egymás után. A soron következő játékos köre a következő három fázisból áll, ebben a sorrendben:1. Húz két lapot; 2. Kijátszik kézből tetszőleges számú lapot; 3. Eldob annyi lapot, hogy legfeljebb a megengedett lapszámnak megfelelő számú kártyája maradjon (nem lehet több lap a kezében, mint ahány tölténye van).1. Húzás A játékos felhúzza a húzó-pakli legfelső két lapját. Ha a kártyák elfogynak, készítsünk új paklit úgy, hogy az eldobott lapokat újrakeverjük!2. Lapok kijátszása A soron lévő játékos kijátszhat lapokat a kezéből (kivétel: Ne talált!, illetve Sör lapok, lásd lentebb!). A játékos tetszőleges számú lapot játszhat ki – de dönthet úgy is, hogy egy lapot sem játszik ki. A lapok kijátszásakor három feltételnek kell eleget tenni: - egy körben csak egyetlen BANG! lapot játszhat ki (de más szimbólummal ellátott lapból - pl. Gatlig – bármennyit) - egy adott kártyából csak egyet tehet maga elé (két lap azonos, ha a nevük megegyezik) - egyszerre csak egy fegyvert tehet le maga elé (ha új fegyverre akarunk váltani, el kell dobnunk a régit) A kártyalapoknak alapvetően két csoportja van: barna szegélyűek (amit kijátszunk, és rögtön utána eldobunk) és kék szegélyűek (fegyverek és egyéb kellékek). A barna szegélyű kártyalapokat kijátszáskor a dobott lapok közé tesszük, és végrehajtjuk a kártyalapon szövegesen vagy szimbólumokkal jelzett hatását (lásd a „Kártyák" részben). A kék szegélyű kártyalapokat a játékosok maguk elé teszik (kivétel: Börtön). A játékosok előtt található lapok hatása mindaddig érvényes, ameddig játékban vannak, azaz amíg a játékos el nem dobja önszántából, vagy ellenfele által kijátszott kártya hatására (pl. egy Cat Balou lap kijátszásával), vagy egy különleges esemény hatására meg nem szűnik (pl. Dinamit). A játékosok előtt tetszőleges számú lap lehet, azzal a megszorítással, hogy nem lehet közöttük két azonos nevű lap.3. Lapok eldobása Amint a soron lévő játékos nem akar vagy nem tud több lapot kijátszani, a játékosnak el kell dobnia annyi lapot, hogy a kezében legfeljebb annyi kártya maradjon, ahány tölténye van. Ne feledjük, a kézben tartott kártyákra vonatkozó megengedett lapszám mindig a töltények (életpontok) aktuális számával egyenlő! Amikor a soron lévő játékos befejezte a körét, a tőle balra ülő játékos következik.Játékosok közti távolság Két játékos közti távolság annyi, ahány hellyel odébb ül az egyik játékos a másikhoz viszonyítva. A két irány közül az számít, amerre ez a távolság kisebb, függetlenül attól, hogy az óramutató járásával megegyező vagy ellenkező irányban számítjuk-e. A játékosok közti távolság nagyon fontos a játék során, mivel ezt az összes célkereszttel megjelölt kártyánál figyelembe kell venni. Alapesetben csak azok a célpontok elérhetők egy játékos számára, melyek 1 távolságra vannak, vagyis a közvetlen szomszédok. Nem számít bele a távolságba olyan játékos, aki kiesett. Az egyes játékosok közelebb kerülhetnek egymáshoz, ha kiesik valaki.Kiesés Ha egy játékos az utolsó életpontját is elveszíti, kiesik, és befejezi a játékot, hacsak rögtön ki nem tud játszani egy Sör lapot. Ha valaki a játékból kiesik, meg kell mutatnia a szerepkártyáját, és el kell dobnia a kezében és az előtte játékban lévő összes lapot!Jutalmak és büntetések - Ha a seriff lelő egy seriff-helyettest és az kiesik, a seriffnek el kell dobnia a kezében és az előtte játékban lévő összes lapot! - Ha egy játékos lelő egy banditát, és az kiesik (még akkor is, ha az, aki lelőtte, maga is bandita!), húzhat a pakliból három jutalomkártyát!A játék végeA játék véget ér, ha az alábbi feltételek bármelyike teljesül: - A seriff meghal: ekkor, ha a renegát az egyetlen túlélő, ő nyert. Ellenkező esetben a banditák nyertek. - Az összes bandita és a renegát is meghal: a seriff és a seriff-helyettesek nyertek.Folytonos játék Ha egymás után többször játszunk, a befejezett játék végén „életben maradt" játékosok, ha kívánják, dönthetnek a karakterük megtartása mellett (a kezükben és az előttük játékban lévő lapjaikat azonban ekkor is el kell dobniuk!); a kiesett játékosok új karaktert húznak. Ha mindegyik játékosnak lehetőséget akarunk biztosítani arra, hogy seriff lehessen, a játék kezdete előtt dönthetünk úgy, hogy játékról játékra más-más kapja a seriff szerepét, miközben a többi szerepet továbbra is véletlenszerűen osztjuk ki.
Dobozméret:11x4x20,5cm
Játékidő:20-40perc
Adatok
Alapanyag
:
papír
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Hasonló termékek
ÚJDONSÁGOK
AKCIÓK
AJÁNDÉKTASAK
DEKORÁCIÓ
ELSŐ JÁTÉKAIM
ÉPÍTŐJÁTÉKOK
IRODAI ESZKÖZÖK
JÁRMŰVEK
JÁTÉKHANGSZEREK
JÁTÉKKONYHA ÉS KELLÉKEI
KÉSZSÉGFEJLESZTŐ JÁTÉKOK
LOGIKAI JÁTÉKOK
NÉPI JÁTÉKOK
ÓVODAI BÚTOROK
PUZZLE ÉS KIRAKÓS
SZABADIDŐ ÉS SPORT
SZEREPJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
ÜZLETEINK
SZÁLLÍTÁS
FIZETÉSI MÓDOK
INTÉZMÉNYEKNEK
TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM
NAGYKERESKEDELEM
BLOG
Belépés
E-mail
Jelszó
Belép
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszavamat
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az
Adatkezelési tájékoztató
ban talál.
Működéshez szükséges cookie-k
Marketing cookie-k
Analitikai cookie-k
Cookie-k személyre szabáshoz
Beállítások
Elfogadom