Telefonos ügyfélszolgálat:
+36 20 379 8189
Kategóriák
Profil
Kosár
0
Kategóriák
Kategóriák
Keresés
Profil
Kosár
-
Kategóriák
AKCIÓK
AJÁNDÉKTASAK
DEKORÁCIÓ
ELSŐ JÁTÉKAIM
ÉPÍTŐJÁTÉKOK
IRODAI ESZKÖZÖK
JÁRMŰVEK
JÁTÉKHANGSZEREK
JÁTÉKKONYHA ÉS KELLÉKEI
KÉSZSÉGFEJLESZTŐ JÁTÉKOK
LOGIKAI JÁTÉKOK
NÉPI JÁTÉKOK
ÓVODAI BÚTOROK
PUZZLE ÉS KIRAKÓS
SZABADIDŐ ÉS SPORT
SZEREPJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
LEGÚJABB TERMÉKEINK
SZÁLLÍTÁS
FIZETÉSI MÓDOK
INTÉZMÉNYEKNEK
NAGYKERESKEDELEM
BLOG
TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM
ÜZLETEINK
TÁRSASJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
Előző termék
Következő termék
Dixit - Társasjáték
Cikkszám:
3426
Raktáron
9 990
Ft
Fedezze fel modern és izgalmas játékainkat, vásárolja meg termékünket kényelmesen webáruházunkból!
10.000 Ft felett
15%
kedvezmény az
OSZ10FK
kupon kód beváltása esetén.
Részletek
Cikkszám
:
3426
Játékosok száma
:
3-6 fő
EAN
:
5999556751601
GLS ekkor szállítja
:
2023.10.05
További adatok
db
Kosárba
Értesítést kérek árcsökkenés esetén
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Nyomtat
Ajánlom
Kiegészítő termékek
Részletek
Adatok
Vélemények
Részletek
Gémklub, Dixit A játék tartalma: 1 db pontozósáv, 84 db színes kártya, 36 db szavazólap, 6 db nyúl figura, 1 db játékleírás A játék előkészítése A játékosok választanak maguknak 1-1 nyúl figurát, és a pontozósáv nulladik mezejére, a tavirózsára helyezik őket. A 84 kártyát összekeverjük, majd minden játékosnak osztunk 6-6 darabot. A maradék kártya alkotja a húzó paklit. Ezután a játékosok számának megfelelően mindenki maga elé veszi a megfelelő értékű szavazólapokat. 3 és 5 játékos esetén 1-5-ig, 4 játékos esetén 1-4-ig, 6 játékos esetén 1-6-ig terjedő értékben. Figyelem! A kiosztott kártyákat titokban kell tartania többi játékos előtt! A játék menete A mesélő Minden körben van egy mesélő. A mesélő kiválaszt egyet a kezében lévő 6 lap közül, és kitalál hozzá egy mondatot, amit elmond a többieknek. A mondat sokféle lehet: állhat egy, vagy akár több szóból is, lehet egyszerűen egy hangutánzó vagy hangfestő szó, lehet kitalált, de lehet akár egy idézet, részlet vagy egy ismert műalkotásra való utalás (vers, dalszöveg, filmcím, közmondás vagy bármi más). Az első körben az lesz a mesélő, aki elsőként mondja be a kiválasztott képhez tartozó mondatot. Kártyát adni a mesélőnek A többi játékos kiválasztja a kezében lévő 6 kártya közül azt, amelyikre véleménye szerint leginkább illik a mesélő kijelentése. Ezután mindenki lefordítva odaadja a mesélőnek a kiválasztott kártyát. A mesélő a többiektől kapott kártyákat összekeveri a saját maga által kiválasztott lappal, és felfordítva leteszi őket egymás mellé az asztalra. A kártyák balról jobbra haladva kapnak 1-1 sorszámot: a baloldali lesz az 1. kártya, a tőle jobbra levő a 2. stb. Melyik lehetett a mesélő kártyája? – Szavazás A játékosok (a mesélőt kivéve) megpróbálják kitalálni, hogy melyik lehetett a mesélő kártyája. Ezután mindenki lefordítva maga elé teszi az adott kép sorszámának megfelelő szavazólapot. Ha pl. a harmadik képre szeretne tippelni valaki, akkor a 3-as számú lapot kell lefordítva maga elé tennie. Ha mindenki maga elé tette a kiválasztott kártyának megfelelő számot, akkor felfordítjuk, és a megfelelő kártyára helyezzük a szavazólapokat. Végül a mesélő elárulja, hogy melyik volt az ő kártyája. Figyelem! Senki sem szavazhat a saját kártyájára! Pontozás - Ha mindenki eltalálta, hogy melyik volt a mesélő kártyája, akkor a mesélő nem kap pontot, a többiek pedig 2-2 pontot kapnak. - Ha senkinek sem sikerült kitalálnia, hogy melyik lehetett a mesélő kártyája, akkor a mesélő szintén nem kap pontot, a többiek 2-2 pontit kapnak. - Egyéb esetekben a mesélő minden helyes tippért 3 pontot kap. A helyesen tippelőknek szintén 3-3 pont jár. - A többi játékos (a mesélőt kivéve) plusz 1 pontot kap minden olyan tippért, amelyet az ő kártyájára adtak le. Ezután a játékosok a kapott pontoknak megfelelően lépnek a pontozósávon. A kör vége A játékosok húznak 1-1 lapot, hogy ismét 6 kártya legyen a kezükben. A következő körben a mesélőtől balra ülő játékos veszi át a mesélő szerepét, majd később ugyanígy, az óramutató járásának megfelelően követik egymást a játékosok. A játék vége A játéknak akkor van vége, ha a pakliból elfogytak a kártyák. Az a játékos nyer, akinek a legtöbb pontot sikerült összegyűjtenie, és legelöl áll a pontozósávon.
Dobozméret:27,5x5,5x27,5cm
Játékidő:30perc
Népszerű kategóriáink
TÁRSASJÁTÉK
PRÉMIUM PUZZLE
KÉSZSÉGFEJLESZTŐ
JÁTÉKKONYHA
DEKORÁCIÓ
ÉPÍTŐJÁTÉK
Adatok
Alapanyag
:
papír
Brand
:
Fakopáncs
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Hasonló termékek
AKCIÓK
AJÁNDÉKTASAK
DEKORÁCIÓ
ELSŐ JÁTÉKAIM
ÉPÍTŐJÁTÉKOK
IRODAI ESZKÖZÖK
JÁRMŰVEK
JÁTÉKHANGSZEREK
JÁTÉKKONYHA ÉS KELLÉKEI
KÉSZSÉGFEJLESZTŐ JÁTÉKOK
LOGIKAI JÁTÉKOK
NÉPI JÁTÉKOK
ÓVODAI BÚTOROK
PUZZLE ÉS KIRAKÓS
SZABADIDŐ ÉS SPORT
SZEREPJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
LEGÚJABB TERMÉKEINK
SZÁLLÍTÁS
FIZETÉSI MÓDOK
INTÉZMÉNYEKNEK
NAGYKERESKEDELEM
BLOG
TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM
ÜZLETEINK
Belépés
E-mail
Jelszó
Belép
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszavamat
Cookie beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az
Adatkezelési tájékoztató
ban foglaltakat.
Nem engedélyezem
Engedélyezem