Ingyenes kiszállítás
20.000 Ft felett
|
GLS futárszolgálattal 1 munkanap alatt
Kategóriák
Profil
Kosár
0
Kategóriák
Kategóriák
Keresés
Profil
Kosár
-
Kategóriák
ÚJDONSÁGOK
AKCIÓK
AJÁNDÉKTASAK
DEKORÁCIÓ
ELSŐ JÁTÉKAIM
ÉPÍTŐJÁTÉKOK
IRODAI ESZKÖZÖK
JÁRMŰVEK
JÁTÉKHANGSZEREK
JÁTÉKKONYHA ÉS KELLÉKEI
KÉSZSÉGFEJLESZTŐ JÁTÉKOK
LOGIKAI JÁTÉKOK
NÉPI JÁTÉKOK
ÓVODAI BÚTOROK
PUZZLE ÉS KIRAKÓS
SZABADIDŐ ÉS SPORT
SZEREPJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
ÜZLETEINK
SZÁLLÍTÁS
FIZETÉSI MÓDOK
INTÉZMÉNYEKNEK
TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM
NAGYKERESKEDELEM
BLOG
LOGIKAI JÁTÉKOK
LOGIKAI JÁTÉKOK
Előző termék
Következő termék
Titkok temploma
Cikkszám:
3386
Raktáron
6 990
Ft
Fedezze fel modern és izgalmas játékainkat, vásárolja meg termékünket kényelmesen webáruházunkból!
Részletek
Cikkszám
:
3386
Játékosok száma
:
1 fő
EAN
:
5414301520542
Házhozszállítás
:
2024.09.12
Ajánlott
:
6 éves kortól
További adatok
db
Kosárba
Értesítést kérek árcsökkenés esetén
Összehasonlítás
Nyomtat
Ajánlom
Részletek
Adatok
Vélemények
Részletek
Smart Games, Titkok temploma Ebben a labirintusban a falak folyamatosan mozognak. Egy rossz lépés és mindjárt te leszel a krokodilok vacsorája. Csak egy nagyon okos felfedező tud kijutni a labirintusból! A kisméretű játékok újabb tagja az Indiana Jones-os időket eleveníti fel. Az elemek a tálcában csúsztathatóak, elmozdíthatóak - vagy a falak mozognak, vagy a felfedező. A nem is olyan egyszerűen elérhető célhoz megfelelő előretervezés és kombinációs képesség szükséges. Fejleszti: - logikai következtetést - stratégiai előretervezést - képfelismerést és a térlátást A játék menete Válassz egy feladványt és tedd a játékelemeket (falak és a felfedező) a feladványban látható helyre. Csúsztasd a játékelemeket, úgy hogy a felfedezőt tudd mozgatni: - Az útvesztőnek két szintje van. A szintek között a felfedező csak lépcsőn tud közlekedni. - Amikor a falakat mozgatod, akkor a felfedezőnek egy olyan játékelemen kell állnia, amelyikben van egy lyuk, amibe a felfedező talpa behelyezhető. Nem szabad mozgatni azt a játékelemet, amelyiken áll a felfedező – a lyuk segítségével a felfedező ezt le is zárolja. - A felfedező soha nem kelhet át üres részen (krokodilokkal teli vízben nem tud úszni). Miközben a felfedezővel az útvesztőben keresi a kijáratot, többségében a földszinten fog mozogni. Előfordulhat, hogy felmegy az emeletre, azonban minden esetben csak a földszinten állhat meg. Ezért az elsőn lévő játékelemeken nincs is lyuk a felfedezőnek, így csak áthaladhat rajtuk, de nem állhat meg. - A játékelemeket soha nem szabad kivenni a játéktáblából – mindig csak csúsztatni szabad! Az útvesztő kijárata az emeleten van. Ezért mindig az utolsó lépésnél szükség lesz egy lápcsőre, hogy a felfedező az utolsó pihenőjéről fel tudjon jutni az emeletre egy lépcsőn. Ha a felfedező ki tud szaladni az útvesztőből, akkor megtaláltad a megoldást!
Dobozméret:15,5x5,5x15,5cm
Adatok
Alapanyag
:
műanyag
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Hasonló termékek
ÚJDONSÁGOK
AKCIÓK
AJÁNDÉKTASAK
DEKORÁCIÓ
ELSŐ JÁTÉKAIM
ÉPÍTŐJÁTÉKOK
IRODAI ESZKÖZÖK
JÁRMŰVEK
JÁTÉKHANGSZEREK
JÁTÉKKONYHA ÉS KELLÉKEI
KÉSZSÉGFEJLESZTŐ JÁTÉKOK
LOGIKAI JÁTÉKOK
NÉPI JÁTÉKOK
ÓVODAI BÚTOROK
PUZZLE ÉS KIRAKÓS
SZABADIDŐ ÉS SPORT
SZEREPJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
ÜZLETEINK
SZÁLLÍTÁS
FIZETÉSI MÓDOK
INTÉZMÉNYEKNEK
TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM
NAGYKERESKEDELEM
BLOG
Belépés
E-mail
Jelszó
Belép
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszavamat
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az
Adatkezelési tájékoztató
ban talál.
Működéshez szükséges cookie-k
Marketing cookie-k
Analitikai cookie-k
Cookie-k személyre szabáshoz
Beállítások
Elfogadom