Ingyenes kiszállítás
20.000 Ft felett
|
GLS futárszolgálattal 1 munkanap alatt
Kategóriák
Profil
Kosár
0
Kategóriák
Kategóriák
Keresés
Profil
Kosár
-
Kategóriák
ÚJDONSÁGOK
AKCIÓK
AJÁNDÉKTASAK
DEKORÁCIÓ
ELSŐ JÁTÉKAIM
ÉPÍTŐJÁTÉKOK
IRODAI ESZKÖZÖK
JÁRMŰVEK
JÁTÉKHANGSZEREK
JÁTÉKKONYHA ÉS KELLÉKEI
KÉSZSÉGFEJLESZTŐ JÁTÉKOK
LOGIKAI JÁTÉKOK
NÉPI JÁTÉKOK
ÓVODAI BÚTOROK
PUZZLE ÉS KIRAKÓS
SZABADIDŐ ÉS SPORT
SZEREPJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
ÜZLETEINK
SZÁLLÍTÁS
FIZETÉSI MÓDOK
INTÉZMÉNYEKNEK
TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM
NAGYKERESKEDELEM
BLOG
TÁRSASJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
Előző termék
Következő termék
Gyerek tőzsde kártyajáték
Cikkszám:
6887
Raktáron
3 190
Ft
Fedezze fel modern és izgalmas játékainkat, vásárolja meg termékünket kényelmesen webáruházunkból!
Részletek
Cikkszám
:
6887
Játékosok száma
:
2-6 fő
EAN
:
5998169504277
Házhozszállítás
:
2024.04.30
További adatok
db
Kosárba
Értesítést kérek árcsökkenés esetén
Összehasonlítás
Nyomtat
Ajánlom
Részletek
Adatok
Vélemények
Részletek
Ismerjük meg játszva a tőzsde világát a Gyerek tőzsde kártyajátékkal. Előkészületek: A négy darab termékkártyát (kakaó, mogyoró, fahéj, méz) helyezzük vízszintesen egymás mellé az asztal közepére a jelzőcsík NULLA szintje mellé! A játék kezdete előtt minden játékos gondosan tanulmányozza a négy darab termékkártyán lévő ikonokat, hogy a későbbiekben a játék folyamán ne keverjék össze őket! Az árfolyamkártyák közé helyezzük el a CSŐD kártyát, és a paklit keverjük meg, majd mindenkinek osszunk - 2-3 játékos esetén 8-8 kártyát - 4-5 játékos esetén 5-5 kártyát - 6 játékos esetén 4-4 kártyát valamint 10-10 db érmét és 3-3 db azonos színű érmetartó kartont! A megmaradt árfolyamkártyák nem játszanak, a többi ki nem osztott érme a bankban marad. Miután mindenki megnézte a neki osztott lapokat, a rajtuk lévő árfolyam-módosító értékek alapján dönthet, hogy az érméit melyik termékkártyára helye. Az első kör: Az érméket legalább kettő, legfeljebb három termékkártya között kell megosztani (egy termékhez maximum 3 érme helyezhető, és nem lehet mind a négy termékre egyszerre tenni. Nem kötelező minden érménket feltenni egyszerre. Az érméket az adott termékkártya oszlopának vonalában kell elhelyezni a saját színű érmetartó lapjainkon a -4 jelzés alatti sorban. Ha a játék folyamán egy termékkártya ennél mélyebbre kerül, akkor az érméket húzzuk még lejjebb, hogy ne zavarja a játékot. Miután mindenki elhelyezte az érméit, a legfiatalabb játékos kezdi a játékot úgy, hogy lehelyez egy árfolyamkártyát a kezéből maga elé, és az azon szereplő lefelé vagy felfelé mozgatásokat a termékkártyák fel- és letolásával meglépi. A felfelé és lefelé tolást az adott skála mellett végezzük (pl. +1 esetén egy lapnyival toljuk el felfelé). Egy kör addig tart, amíg minden játékos le nem helyezett egy kártyát, és az utolsó árfolyam-módosítást el nem végeztük. A kör végén ellenőrizzük a termékkártyák helyzetét, mert ez alapján történik az elszámolás! Elszámolás: Amelyik termékkártya helyzete az eredeti nulla pontban van, azokért plusz érme nem jár, de a játékos visszakapja azokat az érméket, amelyeket az érmetartó lapján erre a termékre tett. - Amelyik termékkártya felfelé mozgott, ott a játékosok a ráhelyezett érmék számának megfelelően minden egyes mozgási egységért kapnak plusz egy érmét (pl. ha két érménk van egy olyan kártyán, ami kettőt ment felfelé, akkor kapunk 4 db érmét a bankból). Ezen felül megtartjuk az erre a termékre helyezett érméinket is. - Ha valaki olyan termékkártyára tett 2 db érmét, amelyik negatívban (pl. -2 tartományban) végezte, ott a fenti számításnak megfelelően elveszít 4 db érmét, melyet be kell adnia a saját érméiből, de az érmetartó lapra felhelyezett érméit megtarthatja. Ha nincs elég tartaléka, akkor ő csődbe ment, és kiesik a játékból. Következő kör: Az új kör elején mindenki újra dönthet az érméi sorsáról, és újra felhelyezheti őket 2 vagy 3 termékkártyára. Ekkor visszahelyezzük a termékkártyákat a NULLA kezdőszintre, és mindenki újabb árfolyamkártyát helyezhet maga elé az első körben leírtak szerint, és a kör végén újra megtörténik az elszámolás. A második körben az első kört kezdő játékostól jobbra ülő játékos kezd, a kezdés körönként eggyel jobbra tolódik. A játéknak akkor van vége, ha a kezekből a maradék árfolyamkártyák is elfogytak. Ekkor összeszámoljuk, kinek van a legtöbb érméje, ő lesz a győztes.Fontos! Ha valakinek az érméi a játék vége előtt elfogynak, ő sajnos csődbe ment és kiesett a játékból. Ha már csak 1 db érméje maradt és nem tud 2 termékkártyára tenni, tehet 1 érmét, passzolni nem lehet! Csőd kártya szerepe: Aki a CSŐD kártyát kapja, azt bármelyik körben kijátszhatja, és kiválaszthat egy termékkártyát, aminek az árfolyamát 3-mal csökkentheti, míg a többi értéke nem változik. A CSŐD kártyát ha lehet, olyan termékkártyára tegye a játékos, amire abban a körben nem helyezett fel saját érmét. Amennyiben a játék elején osztáskor a CSŐD kártya a félretett maradék lapok közé kerül, úgy abban a játékban a CSŐD kártya nem játszik. A doboz tartalma: - 4 termékkártya (kakaó, mogyoró, fahéj, méz) - 28 árfolyam alakító kártya (árfolyamkártya) - 1 csődkártya - 144 érme - 6x3 érmetartó lap - skála
Dobozméret:17,5x12,5x3,4cm
Játékidő:30perc
Adatok
Alapanyag
:
papír
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
ÚJDONSÁGOK
AKCIÓK
AJÁNDÉKTASAK
DEKORÁCIÓ
ELSŐ JÁTÉKAIM
ÉPÍTŐJÁTÉKOK
IRODAI ESZKÖZÖK
JÁRMŰVEK
JÁTÉKHANGSZEREK
JÁTÉKKONYHA ÉS KELLÉKEI
KÉSZSÉGFEJLESZTŐ JÁTÉKOK
LOGIKAI JÁTÉKOK
NÉPI JÁTÉKOK
ÓVODAI BÚTOROK
PUZZLE ÉS KIRAKÓS
SZABADIDŐ ÉS SPORT
SZEREPJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
ÜZLETEINK
SZÁLLÍTÁS
FIZETÉSI MÓDOK
INTÉZMÉNYEKNEK
TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM
NAGYKERESKEDELEM
BLOG
Belépés
E-mail
Jelszó
Belép
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszavamat
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az
Adatkezelési tájékoztató
ban talál.
Nem engedélyezem
Engedélyezem